Vă recomandăm să citiţi toate informaţiile din această pagină!
Conform O.U.G. 34/2014, art. 9 (1), Clientul are dreptul de a se retrage unilateral din contractul încheiat la distanta sau în afara spațiilor comerciale, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv; Clientul suportă costurile directe legate de returnarea produselor.
“Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevăzut la art. 9-15 în ceea ce priveşte contractele la distanţă furnizarea de produse confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar.”
Va rugam sa tineti cont de faptul ca specificatiile fac referire la: culoare, dimensiuni, etc. si se transmit in scris pe mail sau in comanda efectuata.
Produsele realizate la comanda, nu sunt produse de serie si intra in executie la cererea expresa a clientului, fapt care atrage dupa sine imposibilitatea de a returna produsul.
Nu ne asumam responsabilitatea pentru informatiile transmise eronat de catre client cu privire la specificatiile produsului solicitat la comanda.
Mistico Shoes face toate eforturile in a prezenta cat mai bine culorile produselor prezente pe site, totusi nuanta culorii produsului poate sa difere de nuanta afisata pe site, inconvenient care nu poate fi imputat firmei noastre.
In conformitate cu art. 11 din Legea 449/2003, consumatorul poate solicita in cazul lipsei conformitatii, in primul rand repararea produsului, iar daca repararea nu este posibila, aducerea la conformitate se face prin inlocuire. Daca nici repararea, nici inlocuirea nu sunt posibile se restituie contravaloarea produsului.
Returul produselor realizate la comanda se face conform legii OUG34/2014 si a Ordonantei nr 130/2000, doar in cazul unui defect de fabricatie sau o neconcordanta intre comanda realizata si produsul livrat.
Restituirea contravalorii produselor returnate se va efectua în termen de maxim 14 zile calendaristice de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract conform OUG 34/2014;
In cazul in care doriti sa returnati produsele, trebuie avute in vedere urmatoarele:
– produsele confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator si/sau personalizate in mod clar nu pot fi returnate
– contravaloarea transportului va fi suportata de cumparator ( client )
– produsele returnate trebuie sa fie noi, in aceeasi stare in care au fost primite si fara urme de folosinta;
– in cazul in care marimea nu corespunde, se poate solicita o pereche in schimbul celei initiale;
– returul pentru inlocuirea marimii se accepta o singura data si pentru un singur produs.
Aveți la dispoziție două modalități de compensare a returului:
1. Înlocuirea produsului returnat cu un altul disponibil pe depozittermopane.ro
2. Primirea contravalorii produsului returnat (valoarea acestuia în momentul achiziției).
Odată cu solicitarea de returnare să specificați și modalitatea de compensare aleasă.
1. Dacă alegeți înlocuirea produsului cu un alt produs disponibil pe depozittermopane.ro dar valoarea produsului este diferită de cea a produsului returnat, vom proceda astfel:
– dacă produsul ales de dumneavoastră este mai ieftin, vă vom returna diferența în contul bancar.
– dacă produsul ales este mai scump, veți plăti diferența ramburs la primirea coletului sau în avans, prin transfer bancar.
2. În cazul în care optați pentru rambursarea banilor, vă rugăm să ne comunicați pe contact@depozittermopane.ro următoarele informații: codul IBAN, de 24 de caractere, precum și numele întreg al titularului cardului.
Returnarea banilor se face exclusiv prin cont bancar, coletele care sunt trimise către noi în sistem ramburs, nu se primesc.
Plata returului se face în 14 zile calendaristice de la confirmarea primirii returului și a tuturor informațiilor necesare pentru a face plata (IBAN corect și titularul contului). Va rugăm sa ne sunaţi la nr.+40 761 730 601 pentru a grăbi procesul de returnare a banilor!
Costuri de returnare:
– Pentru a trimite produsul înapoi către noi, NU trimiteţi cu firma de curierat GLS Romania, pentru că GLS nu lucrează cu persoane fizice. Trimiteţi cu Fan Curier, Cargus, etc!
– Costurile de transport aferente returului sunt suportate de catre client.
– In situatia in care vi s-a livrat alt produs decat cel comandat, sau produsul comandat prezinta defecte din fabricatie , contactati-ne in inetrval de 72H pentru a reclama aceasta situatie. O sa inlocuim produsul cu unul nou sau o sa va restituim banii. Situatie in care cheltuielile de transport sunt suportate de Depozit Termopane
Returnarea produselor :
Pentru orice alte informații, va rugam să ne contactați prin e-mail, la adresa contact@depozittermopane.ro sau telefonic la numărul +40 761 730 601 (luni – vineri, 09.00 – 17.00).
Conditii pentru returnarea produselor:
– In termen de 14 zile calendaristice, sa ne anuntati telefonic sau pe email de intenția dumneavoastră de a returna produsul.
– Produsul să nu prezinte semne de purtare, semne de uzură .
– În momentul predării către firma de transport, produsul trebuie împachetat corespunzator. In cutia originala s-au cel puțin într-o altă cutie, impreuna cu toate documentele care l-au insotit. Sa nu se deterioreze în timpul transportului.
– Ne rezervăm dreptul de a refuza și de a trimite înapoi către dumneavoastră orice produs care prezinta semne de uzura si nu îndeplinește întocmai condițiile de returnare. Excepție fac doar cazurile în care produsele au defect de fabricație.
Garantia produsului:
Pentru produsele cumpărate de pe depozittermopane.ro oferim o garanție comercială de 14 de zile de la data cumpărării, doar în cazul respectării tuturor conditiilor de intretinere si folosire a produselor.
Atentie! Nu primim colete returnate cu plata ramburs. Primim doar colete pentru schimb de produse sau retur a caror plata de transport a fost efectuata de expeditor (client).