Politică de livrare
Livrarea se realizează doar pentru comenzile care depășesc suma de 10.000 de RON.
După plasarea și confirmarea comenzii, Clientul este contactat de către echipa Termopane A-Z Lugoj, pentru a stabili ziua și ora în care poate merge acasă la client pentru efectuarea măsurătorilor finale. Ulterior, Comanda va fi livrată Clientului la adresa indicată de acesta, fie prin firme de curierat, fie prin flota proprie de transport.
În cazul în care produsele sunt livrate la adresa indicată de Client în Comandă prin firme de curierat sau flota proprie de transport, livrarea produselor se va face in sistem door-to-door.
Livrarea produselor prin firme de curierat sau prin flota proprie de transport se stabilește de către sistemul informatic gestionat de depozitermopane.ro, în funcție de anumite criterii, cum ar fi marfa care face obiectul Comenzii plasate de către client.
Produsele sunt livrate doar pe teritoriul României, indiferent de sistemul de livrare ales de Client și doar în limita stocului disponibil.
Termenul de livrare al Comenzii este de cel mult 30 de zile calendaristice începând cu ziua următoare predării produselor de către Vânzător către curier sau către firma de transport. Termenul estimat de livrare care apare la momentul plasării Comenzii, de către Client este un termen pur orientativ. Termenul efectiv de livrare poate varia în funcție de volumul comenzilor, care sunt în așteptare la momentul plasării comenzii.
Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica modalitățile de livrare a Comenzilor sau de a adăuga noi modalități de livrare.
Costurile de livrare sunt suportate integral de către Clienți. Livrare disponibilă contra cost doar la comenzile care depășesc suma de 10.000 RON.
La momentul primirii comenzii, Clientul este obligat să verifice integritatea comenzii și să semnaleze orice neregularități apărute în „Borderoul de Livrare” oferit spre semnare de către conducătorul auto/curierul care efectuează livrarea mărfii.
Semnarea “Borderoului de Livrare” fără obiecțiuni reprezintă confirmarea primirii comenzii în stare corespunzătoare de către client, acesta având obligația de a inspecta bunul cantitativ și calitativ, orice reclamație ulterioară cu privire la modul de livrare și stare a produsului nefiind luată în considerare. Clientul are posibilitatea de a refuza marfa la momentul recepționării, dacă aceasta nu corespunde din punct de vedere calitativ sau cantitativ, prin consemnarea refuzului în Formularul AWB (de refuz marfă).